הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים

    בונה או משפץ?
    קבל הצעת מחיר אטרקטיבית




      בקר לפתיחת שער או מחסום סלולרי לשער

      בקר סלולרי המיועד לפתיחת שערים ומחסומים מרחוק. הוא בעל זיכרון של עד 12,000 משתמשים מורשים.בכדי לפתוח את השער, משתמשים צריכים לחייג למספר הטלפון של הבקר (ללא עלות שיחה) והבקר יפתח באופן אוטומטי את השער.

      הבקר מאפשר פתיחת שער באמצעות כל טלפון ללא תלות במרחק מהשער. כמו כן, בבקר זה ניתן למצוא כמה אופציות מיוחדות, המתאימות במיוחד לביצוע בקרה פשוטה עבור שער או מחסום חשמליים:

      הוספת משתמש למספר כניסות בלבד: באופציה זו ניתן להוסיף למערכת מספר טלפון של משתמש זמני, שיוכל להתקשר לבקר רק מספר פעמים מוגדרות ולאחר מכן להימחק מזיכרונו. כך למשל, אפשר להעניק אפשרות כניסה חד פעמית לאורחים ו\או לספקי ציוד.- הוספת משתמש לפי לוח זמנים: במקרה זה, ניתן להגדיר כי משתמשים מסוימים יוכלו לפתוח את השער אך ורק בימים מסוימים או בשעות מסוימות הוספות והסרות משתמשים מזכרונו של הבקר, מתבצעות על ידי שליחת הודעת SMS או דרך האפלקציה.

      בקר זה מאפשר פתיחת שער באמצעות כל טלפון ללא תלות במרחק מהשער. לבקר זה כמה אופציות מיוחדות המתאימות במיוחד לביצוע בקרה פשוטה על שער או מחסום חשמלי:

      הוספת משתמש למספר כניסות בלבד – באופציה זו ניתן להוסיף למערכת מספר טלפון של משתמש זמני, שיוכל להתקשר לבקר רק מספר פעמים שהוגדרו לאחר מכן ימחק מזיכרון הבקר. כך למשל, אפשר לתת אפשרות כניסה חד פעמית לאורחים / ספקי ציוד.

      אופציה נוספת בבקר זה היא הוספת משתמש לפי לוח זמנים. במקרה זה ניתן להגדיר שמשתמש מסוים יוכל לפתוח את השער רק בימים מסוימים ובשעות מסוימות. הוספת והסרת המשתמשים מהבקר מתבצעות ע"י אפליקציית אנדרואיד בעברית.

      ניתן לספק פתרון, שבנוסף לעבודה הרגילה של הבקר, הוא יוכל להוציא התראה לטלפון של בעל העסק, בכל פעם שמשתמש פותח את השער בזמנים יוצאי דופן, שלא בימי העבודה (למשל: שישי ושבת, חגים). כך, שבכל פעם, שאחד מהמשתמשים המורשים יפתח את השער ביום שישי, שבת או חג, הבקר יפתח את השער ובמקביל ישלח הודעת SMS עם שם המשתמש, שפתח את השער.

      הבקר תומך בכרטיסי סים של רשתות GSM, דור 3 ודור 4 יש בו מנגנון אתחול אוטומטי למניעת תקיעת המערכת בעת תקלת רשת מקומית, או הפסקת חשמל מקומית, יש בו אופציה להשארת השער פתוח בשעות קבועות בימים מסוימים, יש בו יכולת השבתת פתיחת השער מרחוק לכל המשתמשים (במקרה ביטחוני למשל), פתיחת השער מתבצעת באמצעות שליחת SMS עם סיסמא, או רק ע"י ביצוע שיחה.