הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים

    בונה או משפץ?
    קבל הצעת מחיר אטרקטיבית




      היתרונות הבולטים של מפסקים חכמים

      חלק בלתי נפרד מהפיכת הבית לבית חכם, הוא התקנת מפסקים שהם חכמים במגוון מקומות בבית, שבעבר היו בהם מתגים רגילים. את המפסקים החכמים ניתן לחבר למערכות בקרת תאורה או בקרת שליטה במכשירים אחרים ובכך אפשר לשלוט בהם גם מרחוק, בנוסף ללחציtouch  אלגנטיים ומתקדמים. בחברת Bdigital מערכות בית חכם ותקשורת ניתן למצוא מגוון מפסקים שהם חכמים אשר יעזרו לכם להפוך את הבית למודרני וחדשני, תואם לתקופה הדיגיטלית בה אנו נמצאים.

      מעבר למפסקים החכמים, ישנם בקרי שליטה אותם ניתן לרכוש ולהתאים את הבית אליהם, כאשר כפועל יוצא, תוכלו גם לייעל את השימוש במכשירי החשמל בבית, בגופי החימום, במזגנים – ואף להתקין אלמנטים נוספים שיאפשרו לכם לחסוך בחשמל וגם להעניק תחושת ביטחון כמו למשל אינטרקום ביתי, מצלמות במעגל סגור, מצלמות חכמות, קודנים ועוד.

      מבלי להתאמץ: מפסקים חכמם לבית

      בשביל ליהנות מהיתרונות של מפסקים שהם חכמים, לא חייבים לעמוד לידם ולתפעל אותם. אחד היתרונות של מפסקים אלה, הוא שאפשר להפעיל אותם גם מרחוק. בשביל לתפעל בית חכם בצורה אידיאלית, אנו זקוקים למפסקים מתקדמים, אשר יאפשרו לנו שליטה ובקרה על כלל המכשירים בבית. ישנם סוגים רבים של מפסקים חכמים לבית שעוזרים לנו לבקר, לשלוט ולנהל את כלל המכשירים דרך הטלפון הנייד שלנו. לכל בית יש את האפיון שלו והצרכים שלו, כאשר הרצון לשדרג אלמנטים מסוימים משתנה בין אדם לאדם ולא כל אחד רוצה שליטה ובקרה מלאה – ויש כאלה שמעדיפים שליטה חלקית. כמעט כמו כל שינוי שנרצה לעשות בביתנו, מדובר בנושא אינדיבידואלי, כאשר לכל אחד יש את החלום והחזון שלו לכיצד הבית ייראה לאחר השדרוג.

      החיים משתדרגים – רק אצל Bdigital

      אם קיבלתם כבר החלטה מושכלת ואתם בדרך למהלך המתבקש של העברת הבית למצב של בית חכם ומודרני, כדאי שתקבלו ייעוץ אמין ומקצועי מהמומחים של חברת Bdigital מערכות בית חכם ותקשורת, אשר יתרמו לכם מהידע והניסיון הרב אותו צברו במרוצת השנים ויעזרו לכם לאפיין את ביתכם בצורה שתתאים בראש ובראשונה לרצונות שלכם. יש לציין כי מוצרי החברה נבדקות ועומדים בסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים ביותר.