הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים

    בונה או משפץ?
    קבל הצעת מחיר אטרקטיבית




      היתרונות של בית חכם אל-חוטי

      בעולם של טלפונים ניידים, בו ניתן לעשות היום כמעט כל פעולה באמצעות המכשיר הקטן שנכנס לנו לכיס, זה היה רק עניין של זמן עד שכמעט כל מכשיר יוכל לקבל מאתנו פקודה מרחוק – ולעבור למצב שאותו הגדרנו. כיום, יש אפשרות להפוך את הבית שלנו לבית חכם אשר הכל מתנהל בו ברשת אלחוטית. בית חכם ואלחוטי זה אחד מהשירותים אותה מציעה חברת Bdigital מערכות בית חכם ותקשורת, זאת בנוסף לעוד מגוון אפשרויות כמו התקנת בקרת כניסה, אינטרקום אלחוטי, משרד חכם, מנעולים חכמים ועוד.

      כמעט כל מה שמצריך חיבור לחשמל, ניתן להפעילו באמצעות מכשור מיוחד, כאשר גם הוא חלק מהפרויקט שהוא למעשה חלומו של כל אחד, בית חכם אלחוטי. באמצעות בקרי שליטה, גלאים ואף ממסרי שליטה לתריס חשמל, כמו גם שליטה מרחוק בדוד שלכם – ניתן להפוך את הבית שלכם למקום בו תוכלו לשלוט בעצמכם ובקלות, ממש דרך המכשיר הסלולרי שלכם, או במערכות מתקדמות יותר, אף במסך אשר יכלול במיוחד את כל האלמנטים הנדרשים.

      יוצאים לחיים חדשים: בית חכם ואלחוטי

      כל אדם יודע שבשביל שיהיה אור בחדר או בסלון, צריך ללחוץ על המתג שתלוי ליד הדלת. החשמל יזרום והאור נדלק. פשוט, לא? בשביל לחמם את המים בדוד, צריכים ללחוץ על מתג שלרוב יהיה באזור המקלחת. אם נרצה לפתוח את התריסים, נעשה זאת ידנית או באמצעות מתג. דמיינו לכם שאת כל הדברים האלה ועוד פעולות נוספות, תוכלו לעשות מרחוק ובאמצעות אפליקציה מיוחדת, או מכשיר מסוים שירכז בתוכו את כל הפעולות בבית? זה אולי נשמע דמיוני, אבל זה בהחלט אפשרי.

      עוברים לבית חכם

      אם גם אתם רוצים שהחיים שלכם יהיו קלים יותר והרבה יותר פרקטיים, פנו היום לייעוץ בחברת Bdigital מערכות בית חכם ותקשורת ומצאו את המכשור המתאים ביותר עבורכם, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הצרכים בבית שלכם. היום אפשר להפוך כל בית לבית חכם, בקלות וביעילות. עם זאת, לא חייבים להפוך את כל הבית לבית חכם, ניתן לבחור באפשרות של בית חכם גם אם מדובר רק במספר מכשירים שתרצו לשלוט בהם, הכל תלוי ברצון של הלקוח.