הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים

    בונה או משפץ?
    קבל הצעת מחיר אטרקטיבית




      הכל אודות אינטרקום עבור בית פרטי

      בתים פרטיים רבים מתקינים בשנים האחרונות מערכות אינטרקום אלחוטיות לבקרת כניסה, זאת באמצעות קוד כניסה פרטי או הפעלה מרחוק של המכשיר החכם. באמצעות מכשור מתקדם, ניתן אף להתקין מצלמה בכניסה לבית וגם בתוכו, כאשר אפשר באמצעותה לראות מי בדיוק האיש העומד בדלת החיצונית ומבקש להיכנס לביתנו.

      עם זאת, מכשיר האינטרקום לאו דווקא מותאם רק לבתים פרטיים. גם אזורי מגורים משותפים, כמו בניינים, או אפילו משרדים, משתמשים בשירותים אלה ובוחרים להתקין את המכשור החכם. בנוסף, אם אתם מעוניינים בהגנה או הרתעה קצת יותר רצינית, ניתן להוסיף למערכת גם מצלמות, קודנים ואף אזעקות. יש מערכות רבות ושונות ולכל אחד יש את המערכת שמתאימה לו יותר. אם גם אתם מעוניינים בהתקנת מערכת אינטרקום עבור בית פרטי או לבניינים, ניתן ליצור קשר עם היועצים של חברת Bdigital מערכות בית חכם ותקשורת בשביל להתאים את המערכת הטובה ביותר עבורכם.

      תחושת ביטחון: אינטרקום עבור בית פרטי

      במהלך חיינו אנו שומעים לא פעם על פריצות לבתים פרטיים, או חדירה של אנשים לא רצויים לשטח של אנשים. בשביל תחושת ביטחון ולעתים גם הרתעה, ניתן להתקין אינטרקום לבית פרטי ובכך למעשה לווסת את האנשים שאנו רוצים שיגיעו עד מפתן דלתנו. לאו דווקא מדובר על פורצים או שודדים, אבל לפעמים אנחנו פשוט לא רוצים שאנשים מסוימים יגיעו אלינו הביתה ובאמצעות האינטרקום והמצלמה המותקנת בו, ניתן לבדוק מראש מי מגיע ולהחליט האם לפתוח לו את הדלת או לא.

      התקנת אינטרקום למשרדים ובניינים

      השירות והביטחון אותם מספק האינטרקום, לא מתאים רק לבתים פרטיים, אלא גם לבתים משותפים כמו בניינים או אפילו למשרד הפרטי שלכם. אם אתם גרים בבניין, לא תמיד תרצו שאנשים זרים ייכנסו אליו ולבטח לא כאלה שלא תרצו שיגיעו אליכם עד למפתן הדלת (לא כולם אוהבים מתרימים, או כאלה שמציעים שירותים מסוימים מדלת אל דלת). באמצעות האינטרקום ניתן לווסת את האנשים שייכנסו לבניין, כאשר כל מי שיגיע ולא יחזיק בקוד הכניסה שיותקן מראש, יצטרך להזדהות בפניכם בשמו ובכוונותיו בטרם ייכנס לבניין או למשרד שלכם.