הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים

    בונה או משפץ?
    קבל הצעת מחיר אטרקטיבית




      הפתרון המושלם – אינטרקום עבור בניין משותף

      בבנייני מגורים משותפים ישנו צורך באינטרקום, לדיירים עצמם ולאורחים. בניין ללא אינטרקום חשוף לפריצות והשחתה, כמו גם חשש למפגעים שונים. מערכת אינטרקום פותרת בצורה מעולה את המצבים הללו וחשוב מאוד גם לבחור במערכת אינטרקום לבניין משותף שהיא איכותית מספיק. מערכת לא איכותית לא תעשה את העבודה ולמעשה כל הכסף ירד לטמיון. כאשר בוחרים את המערכת עצמה ואת הטכנאי להתקנה חשוב מאוד לבחור במערכת העונה על צרכי הדיירים בבניין. יש פנלי אינטרקום בצבעים ובעיצובים שונים, כמו גם מאפיינים שונים למערכות השונות בשוק.

      מה כוללת מערכת האינטרקום

      באופן עקרוני ישנם רכיבים קבועים יחסית הנמצאים בכל מערכת אינטרקום באשר היא כמו למשל פאנל אינטרקום שהוא חיצוני בכניסה לבניין, מצלמות, מנגנון פתיחת דלת באמצעות סיסמה, הצגת רשימת הדיירים ומספרי הדירות, אפשרות חיוג למספר דירה ספציפי והגנה מפני מים. מערכות אינטרקום מסוימות גם מאפשרות תקשורת באמצעות המערכת בין הדיירים עצמם, ויש מערכות המאובזרות בפיצ'רים נוספים כמו למשל מערכת מצלמות מתקדמת. עלות התקנת אינטרקום עבור בניין משותף מתחלקת בין דיירי הבניין ומדובר בצורך בסיסי שהדיירים נכונים כלפיו. גם כאשר מחליפים את התשתית כמו למשל מעבר מאינטרקום אנלוגי לאינטרקום דיגיטלי נדרשת הגעה של טכנאי וביצוע של שינויים במערכת האינטרקום הקיימת, או החלפה מלאה של המערכת כולה.

      תשתית קיימת או חדשה

      כאשר בודקים השטח לקראת התקנת אינטרקום עבור בניין משותף הרי שניתן בחלק מהמקרים לבצע את ההתקנה על תשתית קיימת, וכאשר הדבר אפשרי הרי שיש לכך הוזלה משמעותית של עלות ההתקנה בכללותה, ובממוצע בסכום של כמה מאות שקלים לדייר. ישנם מקרים בהם קצר חשמלי למשל או תקלה אחרת דורשים החלפת האינטרקום כולו וישנם מקרים בהם ניתן לבצע החלפה נקודתית אצל חלק מהדיירים. כמובן שלשם כך דרושה בדיקה בשטח של טכנאי אינטרקום והבנה עמוקה במבנה המערכת והחשמל. ניתן גם לשדרג את האינטרקום הקיים לדגם חדיש יותר. אינטרקום עבור בניין משותף מעצב את חזית הבניין וניתן לבחור בפאנל יוקרתי מט או מבריק ובעיצובים נוספים. כדאי מאוד לפנות לספקית אמינה של מערכות אינטרקום ולהנות מייעוץ וליווי לאורך כל התהליך.