הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים

    בונה או משפץ?
    קבל הצעת מחיר אטרקטיבית




      כל מה שרציתם לדעת על אינטרקום עבור בניין

      כמעט כל בניין חדש שמוקם בימים אלה, מצויד במערכת משוכללת של אינטרקום עבור בניין אשר באמצעותה ניתן לווסת את האנשים שייכנסו לבניין שלנו או בכלל, להגיע למפתן ביתנו. אז מה זה בעצם מערכת אינטרקום עבור בניין? ובכן, מדובר במערכת מתוחכמת המאפשרת בדיקה ראשונית עבור הדיירים בטרם נכנסים אנשים לבניין. לרוב, המערכת מאובזרת בקודן, אשר מי שאינו יודע להקליד את הקוד הנכון, לא רשאי להיכנס ולשם כך הוא זקוק לאישור של אחד הדיירים בבניין.

      אם הגיע אליכם אורח צפוי, הוא יוכל להיכנס בלי בעיה, כיוון שלבטח ביקש מכם את קוד הכניסה בטרם עת. עם זאת, לא כל האורחים שמגיעים אלינו הם בהכרח רצויים ולא כולם מודיעים שהם מגיעים. אם גם אתם מעדיפים לווסת את כניסת האנשים לבניין שלכם ועדיין לא מותקנת בו מערכת אינטרקום עבור בניין, ניתן לפנות עוד היום לחברת Bdigital מערכות בית חכם ותקשורת ולבחור את המערכת שמתאימה ביותר לבניין שלכם. לא תאמינו כיצד אינטרקום לבניין יכול לשנות את חייכם ולהשריש בכם ובשאר הדיירים תחושת ביטחון.

      בקרת שליטה: מערכת אינטרקום עבור בניין

      אחד האלמנטים החשובים ביותר לביטחון הדיירים בבניינים הוא אינטרקום לבניין אשר מותקן לרוב בבניינים חדשים, אך גם בניינים ישנים שקיימים כבר עשרות שנים, עוברים למערכות החכמות ומווסתות את כניסת האנשים לבניין באמצעות אינטרקום. כניסת אנשים זרים לבניינים יכולה להוביל למקרים מצערים כמו גניבה, שוד, או לפעמים אף מקרי אלימות. אמנם אדם שרוצה לבצע מעשה פשיעה לרוב ימצא את הדרך לבצע אותו, אך כאשר מותקנות בבניין מערכות חכמות להרתעה, לפעמים אותם אנשים בוחרים שלא "להתעסק" עם הבניין הזה וממשיכים הלאה אל עבר היעד הבא.

      מערכות חכמות לבית

      מלבד מערכת האינטרקום, שעל חשיבותה איש לא יכול לחלוק, יש מערכות רבות שניתן להתקין בבניין וגם בבית פרטי, בשביל להעניק תחושת ביטחון לדיירים וגם לחסוך בעלויות מיותרות. חברת Bdigital מערכות בית חכם ותקשורת מספקת מערכות חכמות לבקרה על מגוון מכשירים חשמליים, מצלמות, בקרת תאורה לחיסכון בחשמל, בקרת כניסה, מפסקים עבור שערים חשמליים, גופי חימום המותקנים בבניין ועוד.