הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים

    בונה או משפץ?
    קבל הצעת מחיר אטרקטיבית




      לגלות מוצרים נבחרים עבור בית חכם

      בשביל לייצר עבורכם בית חכם אולטימטיבי, אתם צריכים כמובן להשתמש במכשור מתקדם. Bdigital מערכות בית חכם ותקשורת מספקת מערכות וגם מוצרי בית חכם עבור כל אחד ואחת מכם – ועבור כל דרישה שתחלמו עליה. אם תרצו למשל גלאי עשן דיגיטליים, או מערכות מרכזיות, ממסר שליטה, בקר הצפה, בקר לארון חשמל, בקר טאבלט למכשירי החשמל ועוד, את הכל אפשר למצוא אצל חברת Bdigital מערכות בית חכם ותקשורת.

      בנוסף, ישנם מוצרים רבים שאפשר להתאים לכל דרישה שלכם, כאשר יש אנשים שלא מעוניינים תמיד שכל הבית יהיה חכם ומסתפקים רק בכמה מכשירים בהם ישלטו בצורה חכמה. גם לכך יש פתרונות, אפשר פשוט לקבל החלטה ולקבוע על איזה מכשירים נרצה לשלוט בהמשך – ובכך למעשה צלחתם את הצעד הראשון בדרך לבית חכם. לרוב, אחד המכשירים הנפוצים ביותר שאנשים רוצים הוא מכשיר אשר שולט בדוד וגם בקרי צריכת חשמל ולחצני מגע, אשר באמצעותם ניתן לכבות ולהדליק את האורות בבית.

      כל הבית ב-touch: מוצרים עבור בית חכם

      כיום ישנו מגוון רחב של מוצרים אשר יכולים להפוך את כל הבית שלכם למקום שהרבה יותר נוח לחיות בו, בית מתקדם, חדיש ומעניין. ניתן להזמין מתגי Touch מזכוכית שליטה חכמה באמצעות לחצני מגע, שליטה על הדוד החשמלי בבית בצורה נוחה וחדשנית, מודול תריס חכם המאפשר שליטה ובקרה על התריס באמצעות המכשירים המתקדמים.

      העתיד כבר כאן: מתקדמים לדיגיטלי

      לאנשים רבים זה נשמע כמו חלום, כמו משהו בלתי מושג, כמו פנטזיה. אבל אם לומר את האמת, תהליך הפיכת הבית לבית חכם יכול להיות די פשוט ואפילו לא תצטרכו למשכן שוב את הבית בשבילו. חברת Bdigital מערכות בית חכם ותקשורת מציעה מגוון מוצרים עבור בית חכם לכל כיס וגם אם לא תוכלו להרשות לעצמכם בשלב ראשוני להפוך את כל הבית לבית חכם, תמיד תוכלו לבחור מוצר או שניים להתחלה – ולהתפתח בהמשך. מדובר בעולם מאוד מגוון, בו ניתן לשלוט כמעט בכל מכשיר בשליטה מרחוק באמצעות הטלפון הנייד או מכשירים אחרים, בנוסף לכך שניתן גם להתקין מתגי touch ועוד.