הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים

    בונה או משפץ?
    קבל הצעת מחיר אטרקטיבית




      מצלמות אבטחה IP

      מצלמת רשת IP היא מצלמה אשר היחודיות שלה ביכולת תפעול והתאמה אישית לשימוש מרחוק, ולצפייה מרחוק. מצלמות אבטחה IP משדרות נתונים בזמן אמת , וניתן לצפות בתמונה ממספר מחשבים בעת ובעונה אחת. בניגוד למצלמת רשת פשוטה, מצלמות אבטחה IP לא דורשות חיבור ישיר למחשב. בי דיגיטל בית חכם ותקשורת מתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה ובקרה, ומציעה מגוון של מצלמות IP איכותיות, בעזרתן ניתן לפקח על הבית, העסק, וכל מקום בו נדרשת אבטחה.

      מצלמות אבטחה IP לבית

      מצלמות אבטחה IP נותנות מענה לכל מי שמבקש לשמר את תחושת הביטחון, ולדעת מה מתרחש בביתו, במטרה לשמור על הבית, ובני המשפחה. מצלמות אבטחה IP פשוטות לתפעול, ובעלות יתרון מהותי של גמישות, כאשר ניתן להוסיף בכל עת מצלמות נוספות בעת הצורך. בניגוד למצלמות אחרות, כאשר הכמות מוגבלת ותלויה בכרטיס הקלטה, מצלמות IP מתקדמות יותר. בנוסף, באמצעות מערכות טכנולוגיה מתקדמות, ניתן לצפות בזמן אמת, או בהקלטות דרך האינטרנט.

      מצלמת IP ביתית

      מצלמות אבטחה IP ידועות ברמת אבטחה גבוהה יותר משאר המתחרות שלה, כאשר היא מאובטחת בשם משתמש וסיסמא. מה שמונע מהאקרים, או גורמים לא רצויים, לפרוץ למערכת ולגנוב מידע. בנוסף, הרזולוציה של מצלמת הIP הינה באיכות גבוהה במיוחד, כך שקל במיוחד לזהות פרטים. אחד מן היתרונות הבולטים הוא כי מערכת המצלמה עובדת באופן עצמאי לחלוטין, ולא דורשת התקנה של מחשב במקום. המשמעות היא חיסכון בעלויות, וחיסכון במקום.

      מצלמה אלחוטית IP

      בניגוד למצלמות אבטחה רגילות, מצלמות אבטחה IP בעלות טכנולוגיה מתקדמת יותר, הן חכמות יותר, והתכונות איתן הן מגיעות משודרגות ורחבות יותר, וכמובן, לא דורשות התקנה של תוכנה כזו או אחרת על המחשב. בנוסף, ישנה אפשרות של צפייה בזמן אמת, שחזור הקלטות, צפייה לאחור, ועוד. במצלמות אבטחה IP קיימת יכולת אחסון מרחוק, בזכות העברת המידע על גבי האינטרנט, ההקלטות נשמרות במקום מרוחק. מדובר ביתרון מהותי, מכיוון שבעת פריצה, שריפה, או כל פגיעה אחרת במקום בו מותקנות המצלמות, ההקלטות לא נפגעות, וניתן לקבל אותן מתוך המערכת. זאת בשונה ממערכות בהן קיים כונן קשיח בו כל המידע נאגר במקום. בי דיגיטל בית חכם ותקשורת מציעה מגוון של מצלמות CCTV ומצלמות IP , לגני ילדים ,משרדים ,בתים פרטיים ועוד..

      לייעוץ חינם באתר הלקוח 054-2200896 ניסים